Thursday, April 1, 2010

luahan hati seorg perempuan...


translation from a song by BEYONCE-IF I WERE A BOY

jika aku seorg lelaki
aku rasa aku memahami
bagaimana rasanya menyayangi seorang perempuan
aku berjanji akan mnjadi lelaki yang baik...
aku akan mendengar maslhnya
kerana aku tahu sakitnya
apabila dia kehilangan apa yang dia mahu
kerana mereka layannya sewenangnya
dan apa yang dia miliki hancur punah

tapi kamu hanya lah lelaki
kamu tidak faham
bagaimana rasanya menyayangi seorg perempuan
kamu berharap kamu akan mnjd seorang lelaki yang baik suatu hari nnt
kamu tidak mendengar masalhnya
kamu tidak tahu betapa sakitnya
kamu tidak peduli kesakitannya
sehingga kamu kehilangannya
kerana kamu layannya sewenangnya
dan segala yg kamu miliki musnah

tetapi kamu hny lah lelaki

No comments:

Post a Comment